Zwrot towaru
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
2 Krok: Zapakuj towar wraz z formularzem zwrotu. Dołącz oryginał lub kopie paragonu/faktury.
3 Krok: Odeślij do nas przesyłkę na swój koszt lub zwróć towar osobiście. Masz na to 14dni od daty zakupu.
Towary sprowadzane na specjalne zamówienie lub personalizowane nie podlegają zwrotom!
Pamiętaj:
>> Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
>> Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
>> Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
>> Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
>> Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni od otrzymania zwrotu w magazynie DOMAT
>> Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu, Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na konto, z którego dokonana była wpłata.
>> Nie wysyłaj do nas przesyłek “za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
>> Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej “Potwierdzenie nadania” / “Paczka polecona”.
Reklamacja
JAK ZAREKLAMOWAĆ TOWAR?
– numer faktury
– opis usterki
– datę stwierdzenia usterki
– zdjęcia wadliwego towaru
– adres, pod którym znajduje się reklamowany towar