JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

1 Krok: Pobierz i wypełnij formularz zwrotu.
2 Krok: Zapakuj towar wraz z formularzem zwrotu. Dołącz oryginał lub kopie paragonu/faktury.
3 Krok: Odeślij do nas przesyłkę na swój koszt lub zwróć towar osobiście.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed upływem terminu.

Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotom!

Pamiętaj:

>> Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.

>> Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

>> Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

>> Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.

>> Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni  od otrzymania zwrotu w magazynie DOMAT lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.

>> Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu, Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na konto, z którego dokonana była wpłata.

>> Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

>> Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka polecona”. 


SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY ONLINE

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na podane przez Ciebie konto bankowe, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

JAK ZAREKLAMOWAĆ TOWAR?

W przypadku chęci złożenia reklamacji towarów nie działających, wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z nami osobiście, telefonicznie lub mailowo. Formularz reklamacji możesz pobrać poniżej lub wyślemy go do Ciebie mailem. Możesz także złożyć reklamację podając:
– numer faktury
– opis usterki
– datę stwierdzenia usterki
– zdjęcia wadliwego towaru
– adres, pod którym znajduje się reklamowany towar
 
Wyślij reklamację na adres: biuro@domat24.pl