JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
2 Krok: Zapakuj towar wraz z formularzem zwrotu. Dołącz oryginał lub kopie paragonu/faktury.
3 Krok: Odeślij do nas przesyłkę na swój koszt lub zwróć towar osobiście.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed upływem terminu.
Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotom!
Pamiętaj:
>> Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
>> Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
>> Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
>> Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
>> Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni od otrzymania zwrotu w magazynie DOMAT lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
>> Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu, Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na konto, z którego dokonana była wpłata.
>> Nie wysyłaj do nas przesyłek “za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
>> Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej “Potwierdzenie nadania” / “Paczka polecona”.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY ONLINE
JAK ZAREKLAMOWAĆ TOWAR?
– numer faktury
– opis usterki
– datę stwierdzenia usterki
– zdjęcia wadliwego towaru
– adres, pod którym znajduje się reklamowany towar