Regulamin
sklepu internetowego

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy DOMAT, dostępny pod adresem internetowym
    www.domat24.pl/shop/, prowadzony jest
    przez Antkowiaka Jarosława prowadzącego działalność gospodarczą
    pod firmą DOMAT Jarosław
    Antkowiak
    , wpisaną do Centralnej
    Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
    prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP:
    6961732210, REGON: 382185992

  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i
    do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady
    korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania
    Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem
    Sklepu.

§ 2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę
    w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio
    z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca
    działalność gospodarczą pod firmą DOMAT Jarosław
    Antkowiak z siedzibą w Krobi (63-840), ul. Powstańców
    Wielkopolskich 95c, NIP: 6961732210, REGON: 382185992, e-mail:
    sklep@domat24.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu
    Internetowego.

  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem
    Sklepu.

  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka
    organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa
    przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
    działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod
    adresem internetowym www.domat24.pl/shop/

  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w
    ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w
    ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z
    wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
    porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
    włącznie.

  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą
    Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia
    Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

  9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są
    dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego
    Zamówieniach w Sklepie.

  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie,
    umożliwiający utworzenie Konta.

  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w
    Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności
    poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków
    Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne
    są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje
    możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w
    szczególności ilości produktów.

  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca
    przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo
    zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu
    internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też –
    stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę
    o dzieło.

  15. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do
    piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  16. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na
    dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem
    Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu. Dostawa nie obejmuje
    usługi wniesienia towaru.

  17. Dostawca – oznacza firmę kurierską, z którą
    współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.

  18. Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub
    innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie
    Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do
    Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

  19. Login – oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez
    niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych,
    cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta
    Klienta w Sklepie Internetowym. Login jest właściwym adresem
    poczty elektronicznej Klienta.

  20. Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub
    innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie
    Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do
    Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Powstańców Wielkopolskich 95c, 63-840 Krobia

  2. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@domat24.pl

  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 65 573 86 58

  4. Numer fax Sprzedawcy 65 573 86 58

  5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy PL 77 1090 1258 0000 0001 4208
    5994

  6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i
    numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

  7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w
    godzinach: Pn-Pt: 7:00-17:00, So: 7:00-13:00

§ 4 Wymagania techniczne

Do
korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz
składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką
    internetową typu Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari,

  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

  3. włączona obsługa plików cookies,

  4. zainstalowany program FlashPlayer.

§ 5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie
    ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w
    funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
    działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu
    internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
    Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w
    asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie
    z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych
    danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
    Zamówienia bez zakładania Konta.

  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami
    brutto (uwzględniają podatek VAT).

  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa
    się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport,
    dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany
    na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w
    chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług
    na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna
    cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.

  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając,
    na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny,
    informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o
    opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych
    kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz
    rejestracji.

  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła
    ustanowionych w Formularzu rejestracji.

  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez
    ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto
    poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w
    szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie
    na adresy podane w § 3.

  5. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych
    osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości
    zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną
    usługi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili
    cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia
    Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na
    adres Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

§ 7 Zasady składania Zamówienia

W
celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);

  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie
    kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub
    równoznaczny);

  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia
    bez rejestracji;

  4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji
    – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy
    Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu,
    wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać
    dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

  5. kliknąć przycisk “Przejdź do kasy”

  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności
    od sposobu płatności, zaakceptować niniejszy regulamin kliknąć
    przycisk „Kupuję i płacę”, opłacić zamówienie w określonym
    terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§ 8 Oferowane metody płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

    1. Płatność przy odbiorze

    2. Płatność za pobraniem

    3. Płatność przelewem modułem „Przelewy24”

       2. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje
    po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą
    Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7
    Regulaminu.

  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
    otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
    Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji
    następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej
    wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres
    poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
    oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu
    do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą
    otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje
    zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  3. W przypadku wyboru przez Klienta:

  1. płatności przelewem albo płatności elektronicznych, Klient
    obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni
    kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym
    razie zamówienie zostanie anulowane.

  2. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany
    jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

  3. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient
    obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w
    terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki
    do odbioru.

  1. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty,
    Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w
    jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w
    sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

    a.
    W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy,
    terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
    b.
    W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy,
    Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami
    lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu
    całego zamówienia.

  2. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w
    następujący sposób:

  1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub
    płatności elektroniczne – od dnia uznania rachunku bankowego
    Sprzedawcy.

  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem –
    od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
    7.
    W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu,
    Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie
    wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru
    Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez
    przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie
    składania zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

    8. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
    9. Dostawa
    Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży
    stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za
    transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane
    Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty
    dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w
    chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową
    Sprzedaży.

    10. Odbiór
    osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

§ 10 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez
    podania jakiejkolwiek przyczyny.

  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia
    Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż
    przewoźnik.

  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są
    dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w
    ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu
    Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w
    ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.

  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy
    oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu
    odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta
    oświadczenia przed upływem tego terminu.

  6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty,
    faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia
    na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na
    stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały
    określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na
    formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
    Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o
    prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

  7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą
    elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na
    podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania
    oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

  8. Skutki odstąpienia od Umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę
    uważa się za niezawartą.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
    niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy,
    wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty
    dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
    z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż
    najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

  3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych
    metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w
    pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się
    na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z
    żadnymi kosztami.

  4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu
    otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu
    jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
    wcześniej.

  5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w
    niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od
    dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy.
    Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed
    upływem terminu 14 dni.

  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty
    zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten
    nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

  7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu
    wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to
    konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
    Produktu.

  8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie
    przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
    wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca
    zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
    zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie
    można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
    higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  3. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu
    zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

  4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę
    za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez
    rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
    Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

  5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku
    finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które
    mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,

  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
    dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie
    połączone z innymi rzeczami,

  7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub
    wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
    opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem
    umowy o prenumeratę,

  9. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
    materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za
    wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia
    od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa
    odstąpienia od Umowy,

§ 11 Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient
    ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w
    kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony
    wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na
    podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy
    wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego,
    udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.

  4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady,
    okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta
    składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą
    towaru.

  5. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać
    na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

  6. W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacja
    o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w
    Sklepie.

§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez
    Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne
    są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych
    (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do
    których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
    Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
    następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości
    skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń:

  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego
    sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15
    grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z
    późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z
    Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego
    inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15
    grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z
    późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w
    sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
    Sprzedawcą.

  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia
    sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej
    pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
    organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy
    ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
    Konsumentów Polskich).

§ 13 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za
    pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

  2. Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce
    prywatności.

  3. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za
    pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji
    Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w
    celu marketingowym.

  4. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą
    być:

  1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze
    sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską,
    Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu
    przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na
    zlecenie Administratora.

  2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze
    sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą
    Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu
    podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie
    internetowym.
    4.
    Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich
    poprawiania.
    5.
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie
    wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia
    Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże
    umowy.

§ 14 Postanowienia końcowe

1.
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku
polskim.

2.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z
ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów
płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na
realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie
Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed
dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na
podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania
zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w
terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu.

6.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.09.2019 r.

SklepKontoGóra
Szukaj