Najczęściej zadawane pytania

[accordion]
[pane title=”Czy firma pracuje w soboty?” start=open]
Tak, ale wybrane osoby pełnią dyżury. Sklep oraz magazyn są czynne niestety nie prowadzimy transportu w soboty.
[/pane]
[pane title=”Czy zakupione u was produkty posiadają atesty?”]
Oczywiście! Każdy produkt z naszej oferty posiada atesty oraz oznakowania. Atesty i karty charakterystyki produktów są dostępne na stronach producentów.
[/pane]
[pane title=”Czy mogę złożyć zamówienie na materiał telefonicznie, mailowo, czy tylko osobiście w hurtowni?”]
Tak, zamówienia można składać w dowolny sposób. Towary zamawiane specjalnie pod klienta wymagają wpłaty zaliczki.
[/pane]
[pane title=”Nie wiem jaki kolor wybrać. Czy mogę pożyczyć wzornik?”]
Tak, można bez opłat wypożyczyć dowolny wzornik, tynków, farb, fug, płytek itp. W tym celu musimy zapisać dane klienta wraz z numerem telefonu do kontaktu.
[/pane]
[pane title=”Czy przyjmujecie zwroty towaru?”]
Zwrot towaru jest możliwy tylko dla towarów, które mamy w stałej ofercie i posiadamy stany magazynowe. Zwrotu można dokonać w terminie do 30dni od daty wydania towaru. Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotom.
[/pane]
[pane title=”Czy można u was płacić kartą lub przelewem?”]
Tak, posiadamy terminal płatniczy do obsługi kart płatniczych.
[/pane]
[pane title=”Czy można kupić towar na raty?”]
Tak, sprzedaż ratalną prowadzimy poprzez Alior Bank
[/pane]
[pane title=”Planuję większe zakupy, czy mogę liczyć na rabat?”]
Oczywiście, że tak! Stali klienci jak i wykonawcy mają przypisaną grupę rabatową. Rabaty są naliczane indywidualnie dla grupy produktów.
[/pane]

[pane title=”Planuję większe zakupy, czy mogę liczyć na rabat?”]
Oczywiście, że tak! Stali klienci jak i wykonawcy mają przypisaną grupę rabatową. Rabaty są naliczane indywidualnie dla grupy produktów.
[/pane]

[pane title=”W jakim terminie muszę odebrać towar?”]
Termin odbioru towaru należy ustalić indywidualnie ze sprzedawcą. Jeśli towar będzie odbierany na raty należy zgłosić informację do magazynu.
[/pane]

[pane title=”Czy dowozicie zamówiony towar do domu?”]
Tak, zamówiony towar możemy dostarczyć pod wskazany adres. Posiadamy w naszej flocie, busy do 3,5T oraz auto ciężarowe z HDS
[/pane]

[pane title=”Chciałbym zwrócić nadmiar towaru. Co mam zrobić?”]
Zwrot należy zgłosić u sprzedawcy. Towar należy dostarczyć do naszego punktu sprzedaży we własnym zakresie.
[/pane]

[pane title=”Źle zamówiłem drzwi. Mogę je wymienić na inny model?”]
Nie, drzwi zawsze są zamawiane na specjalne zamówienie indywidualnie pod klienta. Nie ma możliwości wymiany na inny kolor/model/szerokość/stronę otwierania.
[/pane]

[pane title=”Jaki jest termin realizacji zamówienia na drzwi?”]
Terminy zamówień na drzwi są różne w zależności od producenta:

DRE 3-5 tygodni
Pol-Skone 4-9 tygodni
Porta 4-9 tygodni
Voster 3-4 tygodni

Wybrane modele Invado – dostawa drzwi w każdy piątek.
[/pane]

[pane title=”Jak określić stronę otwierania drzwi?”]

[/pane]

[pane title=”Czy drzwi są razem z ościeżnicą?”]
Nie, wszystkie elementy oraz dodatki dobieramy indywidualnie. Na cenę końcową ma wpływ: Ościeżnica, drzwi, klamki.
[/pane]
[pane title=”Czy mogę zamówić drzwi z montażem?”]
Tak, Umożliwiamy zakup drzwi wraz z usługą montażu. Drzwi wraz z usługą są sprzedawane na 8% VAT-u
[/pane]
[pane title=”Czy mogę zabrać towar na WZ?”]
Tak, stali klienci mogą liczyć na zbiorczą fakturę z dokumentów WZ. Fakturę wystawiamy zawsze na koniec miesiąca.
[/pane]
[pane title=”Czy kierowca może wnieść towar do domu?”]
Nie, Usługa jaką świadczymy to dostarczenie towaru. Rozładunek i wniesienie towaru zawsze jest po stronie klienta.
[/pane]
[pane title=”Jaki jest koszt transportu i od czego zależy?”]
Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie. Cena transportu może zależeć od ilości kilometrów, rodzaju towaru, ilości oraz masy.
[/pane]
[pane title=”Czy dowozicie materiał za granice?”]
Tak, odbiorcy w Unii Europejskiej posiadający aktywny NIP europejski są zwolnieni z opłat VAT w Polsce (stawka VAT UE)
[/pane]

[/accordion]